tisdag 1 april 2008

Money talks....

Fick reda på lite kul saker på jobbet idag....

Min kollega berättade för mig att han blivit inkallad till chefen i fredags. Då hade chefen berättat för honom hur det skulle bli med omfördelningen av arbetsuppgifterna på jobbet. Tydligen har jag fått en tämligen kraftig utökning av min roll....

Problemet för chefen i detta scenario är att jag har inte okejat att min befattningsbeskrivning går från knappt en A4-sida till drygt 2 A4-sidor. Vi har heller inte kommit överens om någon lön. Sååå, godtrogen som man är så väntade man ju på att bli inkallad för förhandling. Icke sa Nicke. Inte så mycket som ett ord under denna dag....

En sak är i alla fall jävligt säker, jag tänker inte gå in och kolla läget. Har dom en lösning som dom tror på så får dom väl för fan presentera den!? Ska bli väldigt intressant resten av veckan...

Barca spelar i CL ikväll, ligan är ju fetfucked så det är bara CL som gäller. Mupparna från Tyskland måste slås ut!

Liverpool-Arsenal kan bli en klassiker....

Träningsuppehåll igår med tanke på att vi var på läger, och tror mig när jag säger att den vilan var välbehövlig.... En löprunda eller en stund på cykeln får det bli ikväll så att man inte blir helt försoffad...

Känns som om sommaren är på väg, hade 11 grader kl 21,30 igår kväll...

Snart 30, fy fan....

Etiketter:

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida