onsdag 13 februari 2008

Man blir fan bara förbannad!

Har ni sett bilderna på aftonbladet.se idag? Handlar om djurplågeri. Det är tamejfan för jävligt att det kan få gå till så år 2008. Visst, jag är inte dummare än att jag begriper att det handlar om pengar men ärligt talat??! Jag hoppas verkligen att EU tar tag i detta och gör lite nytta för en gång skull...

Nästa idiot är ju Tito Beltram. Att han överhuvud taget har mage att kalla rätten mutad och hävda rättsskandal?! Han blev fälld, punkt slut. Han är fri att överklaga om han inte är nöjd med domen. Men att bete sig som en jävla barnunge är ju bara självförnedring.

När jag ändå är i farten så kan vi väl ta upp det här också. Jag försvarar självklart inte företaget. Men allvarligt talat, hur fan tänker de fackliga företrädarna här? Dom säger att dom måste ha de anställdas ögon för att få en uppfattning om läget på arbetsplatsen. I detta fallet har dom inte haft några medlemmar på den aktuella arbetsplatsen. Det har tydligen inte hindrat dom från att skriva ett kollektivavtal...Idioter.

Detta får väl avsluta dagens idiotier...

Avslutningsvis, lite annat....



Minst sagt annorlunda...



Siste idioten är nog inte född ändå...



Denna kan ha varit uppe tidigare men den är fan värd att visa igen...

Etiketter:

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida