tisdag 25 mars 2008

Länge sen sist....

...och jag är big time trött efter en megabra träning. Så det blir ett kort inlägg med många konstateranden...

* Barca nu "bara" 4 poäng efter Real Rövhål. Hoppas att marängerna känner flåset
* Träningsläger till helgen, gött som fan!
* Pool loosa på ett helt oacceptabelt sätt mot Man Utd. Fy fan!
* FGoIF har vunnit sina senaste matcher och laget börjar ta form.
* REM biljetterna är bokade och sitter på kylskåpsdörren och väntar på användning.
* P1:an är inköpt! Hittade en helt ny till kanonpris på Tradera. Nöjd som fan!!
* Min lön är fortfarande inte klar, chefen precis tillbaka och förhandlingarna fortsätter...
* Bunken skriver att han inte ska kolla på OS. Yeah right...
* Ola tycker att jag ska sluta kasta glas, eventuellt har han en poäng...
* Det är mindre än två veckor till Vietnam. Tror någon att det känns bra eller....??
* På jobbet är folk trögare än någonsin, ska ha en mycket pedagogisk undervisning imorgon, där jag förklarar produktionens ABC. Detta gäller alltså mina gubbar i produktion.

Det får räcka så länge, avslutar med lite music....





Etiketter:

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida