måndag 31 mars 2008

Träningsläger - men vad tränar man egentligen?

Mmmmm, det är en fråga som fått relevans efter helgen som gått..... Var på träningsläger med FGoIF i helgen. Fredag, lördag, söndag. Träningarna på fredagen och lördagen var visserligen tämligen seriösa men på lördagkvällen var det snarare levern som fick arbeta...Men det var jävligt kul så det har nästan varit värt att vara bakis i två dagar....

Min arbetsdag idag har bestått i att ta emot ett tråkigt besked från en anställd och dricka mängder med vatten. Kort sagt, målsättningen har varit att avverka dagen så fort det bara var mänskligt möjligt...Lyckades väl tämligen hyfsat med det tycker jag.

4 arbetsdagar kvar sen bär det av till Asien. Fråga om det är gött....??

Mitt blåvitt fick 1-1 på betongstadion i Malmö...Med tanke på matchbilden får jag vara nöjd....

För övigt har jag bara en sak att säga.....Over and out!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida