torsdag 3 april 2008

...

Precis sett på The Rouge Assassain. Helt OK actionrulle som går att använda till att slå ihjäl tid med. Men mycket mer än så är det väl inte... Lägg till 35 min på motionscykeln och en dusch på det så får man väl en OK kväll tycker jag....

Läste att HV71 gick till SM-final. Kul för dom antar jag. Men mitt totala ointresse för hockey består...

Har fortfarande inte fått något löneförslag av chefen. Däremot har min kollega uttryckt vissa tvivel eftersom min, eventuellt, nya roll innebär lite mer jobb för honom också. Han är lite rädd för det här med mer ansvar och så...lite synd för han är en jävligt bra prod.ledare för övrigt. Men, men, jag får väl lobba lite med honom...

Spelar match på konstgräs på lördag. Man skulle väl kunna säga att det är då vi ska visa att vi kan spela bra fotboll. Vi har fullt lag och ett hyfsat spelskickligt lag så konstgräs bör passa oss tämligen väl.

3 dagar kvar till Vietnam....

Inventering på jobbet imorgon, kul som fan.....

Lite surt att missa premiären hemma på IP men va fan, man kan ju inte var överallt...

Ähh, va fan, bara svammel ikväll igen....skiter i det nu.

Over and out

Etiketter:

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida