onsdag 2 april 2008

Jobb och fotboll, fotboll och jobb.....

Jaha, så har då chefen kallat in mig och förklarat sina idéer. Sammanfattningsvis kan man väl säga att mitt förra inlägg stämde tämligen väl. Får överta uppgifter från två andra personer plus ansvar för nätverk och datorer på företaget. Skrev ner allt i en befattningsbeskrivning idag och den är ganska omfattande faktiskt. Det roligaste var dock när chefen sa att "han är beredd att diskutera min lön om jag åtar mig detta". No shit, Sherlock??! Ett helt gäng lappar ska till om detta ska bli aktuellt...

Liverpool spelar just nu mot Gunners och det ser väl helt OK ut tycker jag. Krysset är tippat och det känns inte speciellt avlägset faktiskt....Hmm, kanske får ändra mig lite, spelarna i Pool börjar bli lite bekväma tycker jag....anfallare som inte möter och sånt. Störigt...

Första träningen idag efter lägret. Tycker att det börjar kännas ganska bra nu faktiskt. Orkar mer och känner mig starkare i kroppen. Det märks att man tränat bra under en hyfsat lång period nu...

Folk frågar mig om jag börjat få resfeber ännu. Faktum är att jag inte haft tid att känna efter. Svinmycket på jobbet, mycket med fotbollen och Champions League på TV. Blir inte många timmar över att fundera på annat kan jag meddela....

Bunken ska sluta snusa säger han, får väl se hur det går....

Enligt uppgift får man bara ha med sig 500 gram snus in i Vietnam. Det kan bli tight kan jag meddela, 1 stock på 3 veckor....det kommer att gå på röven om inte det löser sig...

Benayoun inne nu i andra, bra det! Walcott är inne för Arsenal, inte fullt så bra. Han är lite bökig att ha att göra med.....snabb liten fan....

Ola är nöjd med MFF i premiären. Kul för honom, enda gången denna säsong han får vara det.... Hoppas jag...

Nähä, får koncentrera mig sista delen av matchen. Fener kvitterade precis mot Chelsea, förresten...

Over and out!

Etiketter: ,

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida