lördag 6 oktober 2007

Jag har begärt urträde från IF Metall

Visserligen skulle jag gjort det ändå med tanke på att jag har bytt tjänst. Men nu blir det fan inget fack alls.

Läste att IF Metall har stämt min förra arbetsgivare på 800 000:-. Eftersom jag vet vad det gäller och jag håller med företaget så kommer jag att gå ur facket.

JAG TÄNKER UNDER INGA SOM HELST OMSTÄNDIGHETER VARA MED OCH SPONSRA SÅN SKIT!!!

Med ovan i åtanke och med tanke på hur Handels skött det här med Videomix så tycker jag att facket lägger krut på HELT fel saker. Och det tänker jag, som sagt, inte vara med och bidra till.


Facket har inte fattat sin roll och om dom inte gör det jävligt fort kommer dom att sanera bort sig själva. Och det vore inte bra, facket har en viktig roll. Det är bara det att dom inte fattar det själva.

Slut. Frågor?

Etiketter:

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida