söndag 4 november 2007

Äntligen!!

FC Barcelona är tillbaka! Barca spelade riktigt trevlig fotboll ikväll. Dinho visade med all tänkbar tydlighet att han också är på väg tillbaka. Välkomna!

Levon Helm har gjort en jävla bra cover på "Atlantic City". Tyvärr är ljudet sådär men det går ändå...



Idag har vi haft kultursöndag. Jag och två polare åkte till Kulturen i Lund för att kolla på utställningen "The history of sex". Ni vet den där en kille vid namn Andres Serrano har tagit massa foto på folk i olika sexuella situationer. Några nassar har tagit så illa vid sig av denna utställning att dom slagit sönder delar av den. Så tyvärr var där bara sex foton kvar. På ett av dom återfinns den största penis jag sett... Överlag var det rätt osmakliga bilder enligt min uppfattning. Men det är kanske det som är tjusningen med konst, ingen vet riktigt var gränsen mellan konst och vanliga vulgära foton går....

Sen blev det en tripp till Malmö där vi åkte hem till en kille och åt världens största muffins. Jävlar, den var en hel middag kan jag lova. Mormors konditori i Lund, tack för att ni finns....

Spelade poker med gamla polare igår, några av dom har jag inte träffat på flera år. Gissa om det var kul.....

Jag tror jag har bestämt mig. Det blir nog FGoIF nästa säsong. Tror jag....

Jag ska jobba vidare på layouten på den här bloggen. Men vi får se hur mycket jag pallar ikväll....

Förresten, det här med kultursöndag är en mycket bra medicin mot bakfylla. Var inte hemma förrän 5 imorse men tack vare det kulturella inslaget i min bakfyllevardag blev det ingen bakfylla...

Känns bra, jag är redo för en ny vecka full med fotbollsträning och arbete.

Over and out!

Etiketter: , , ,

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida