tisdag 23 oktober 2007

Mycket riktigt...

...Tofsen och jag har fortsatt vår diskussion idag. Men idag var jag och kollegan trötta och höll det jävligt kort. Vi visade layouten, förklarade att det inte fanns något att välja på och avslutade ämnet. Tofsen lär muttra och kvida resten av veckan. Det som är lite kul är att jag gottar mig lite åt det...

Mitt mediacenter la av ikväll. Hur trött blir man? Har haft en annan dator att pula med ikväll så jag får sätta mig med MCE imorgon. Så tråkigt, så tråkigt...

FC Barcelona spelade 0-0 ikväll. Borta mot Glasgow Rangers. Jag är väl "sådär" nöjd med det...

Ola, min vän, har äntligen kommit över sin skrivkramp. Välkommen tillbaka!

Avslutningsvis vill jag dela med mig av lite nice musik.

Over and out!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida