torsdag 25 oktober 2007

Mest meningslösa inlägget hittills...?!

En kollega lämnade in sin bil på verkstad idag. Den gick ojämnt och dog helt plötsligt. Man kan ju lätt misstänka att det har något med datorsystemet i bilen att göra. Och att det kostar max 1500-3000 spänn. Nope, han bedrog sig... Det var nån gasgivare som kostade 3800 kr + moms. Tillkom gjorde arbetet. Slutsumman stannade på 9850 spänn. Surt, sa räven......

Tacka vet jag min gamla Bettan. Hon går och går och om hon går sönder kostar det inte över tusen spänn att ordna till det....

Imorgon blir det fotboll hela kvällen. Sjukdomar gör att jag får hoppa in och spela cup trots att jag inte är så sugen. Första matchen är typ 20:30 och den sista i gruppen går runt 23-tiden. Går vi vidare är det en match till senare....Roliga tider en fredag....

På lördag blir det fest med gamla polare. Kan bli blött....

Sen(söndag) åker jag och 40 000 andra till Ullevi och hjälper Änglarna till SM-guld!! Är jag jättebakis bör det vara som balsam för huvud och kropp....;)

Idag blir det till att inhandla ett par livekonserter på DVD. Artist? JBT, of course...

På lördag fyller gamla mor 50 år. Stort grattis till mor från son...!!

Motorvärmare börjar kännas som en god idé. Kupévärmare också för den delen. Ett av dom större I-landsproblem som finns är ju att skrapa rutor på morgonen...

Den sista delen om Ceasar ,av Conn Iggulden, ligger och väntar.

Most corny commercial ever??!



Over and out!

Etiketter: , ,

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida