lördag 27 oktober 2007

Världen är.......konstig...

En mamma till en 13-åring har tvångspiercat sin dotter i underlivet. För att hon inte skulle kunna ha sex. Innan piercingen hade hon dessutom sett till att raka av dottern allt hår på skallen för att hon skulle vara oattraktiv för pojkar...

Läser även om vårdare på fängelse. Dom har tydligen någon årlig "Sprit och vapenresa" som brukar balla ur. Till detta kommer att några av dom har hyfsat tunga brott bakom sig, grov rattfylla bland annat. Vet inte om jag anser att dessa pojkar är lämpliga att ta hand om sina "kunder"....

Snart är det dags för öl....

En kille som är vass på fotboll är på G till FGoIF. Ett litet problem är att hans vara eller icke vara i FGoIF beror på mig...Om jag kommer kommer han. Fråga om killarna i FGoIF traggar intensivt på mig nu....Suck...

Bojan på väg till AIK. Gäsp....

Kikki Danielsson gråter ut igen. Jag fattar inte varför i hela jävla, satans himmlen hon måste böla rundor i tidningarna. Fan, det är väl inte mer synd om henne än om andra i samma situation. Det var ett tag sen hon var på tapeten nu så jag antar att det var dags för en ny snyfthistoria så att folk inte glömmer henne...Att tidningarna skriver om det är visserligen inte mycket bättre, jag har jävligt svårt att se nyhetsvärdet i den artikeln...

EU ska utreda om det verkligen är farligt att snusa. Inte nog med det, man ska även utreda om att slopa förbudet för snus för att minska rökningen i Europa. STRÅLANDE INITIATIV!!!

Imorgon smäller det på Ullevi. IFK har GULDLÄGE!!! Fullsatt Ullevi, SM-guld och en massa goa göteborgare. Mmmmmmm....

Undrar om jag ska öppna första ölen eller jag ska vänta en liten stund till...

Nähä, dags att fixa till lillasyrrans dator.

Over and out!

Etiketter: , ,

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida