torsdag 1 november 2007

Barca...

Dom spelar för närvarande inte bra. Försvarsspelet är under all kritik. Zambrotta och Silvinho har varit pinsamt dåliga. En enda gubbe får godkänt, Victor Valdes. Jag är så jävla besviken så jag tänker inte säga mer i ämnet för närvarande.

Busschaufförer är helt jävla värdelösa i trafiken. Dom bara kör, utan någon som helst hänsyn till någon annan. Det är inget annat än ett rent mirakel att det inte händer fler olyckor med tanke på deras trafiksyn.

En enda sak tänker jag säga om Schenström. PINSAMT!

Sportbladet rockar gällande nominerngar i tävlingen på svenskafans.com. Föga förvånande....

Röetved har varit ett samtalsämne i min bekantskapskrets senaste veckan. Fantastiskt...

1-1. Mot Valladolid. Röven...

Nu är jag sur så nu får jag gå och läsa eller nåt så jag slipper tänka på de, för tillfället, oerhört överbetalda spelarna i FC Barcelona.

Over and fucking out...

Etiketter:

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida