tisdag 30 oktober 2007

Allmänt pjoffs...

Apoteket, Karlskrona

Man ~35 kommer fram till kassan på apoteket och vill ha akut p-piller.
Mannen: Ska jag ta dem så fort som möjligt eller?
Kassörskan ~50 (tittar upp på honom och säger lite snorkigt): Du, det är inte du som ska ta det, givetvis ska din partner ta pillret!
Mannen (ser förskräckt ut): Men, hon hade ju gått när jag vaknade… jag vet inte var hon bor, fasen jag vet inte ens vad hon heter!
Kassörskan tappar hakan.
Mannen: Skojar bara. Frugan släppte till och hon hade visst slutat med sina piller för flera månader sen. Så ofta har vi sex!
Kassörskan (ser förgrymmad ut och mumlar): …ibland får man för mycket information…
Saxat från tjuvlyssnat.se

Om lite drygt ett halvår fyller jag 30. Det är obra. Jag gillar inte att fylla 30. Nu har jag i och för sig inte gjort det någon gång tidigare men det känns inte som om det skulle vara speciellt roligt. Visserligen kommer jag att befinna mig i Vietnam under själva födelsedagen men ändå. Det känns som om man borde växa till sig lite nu när man ska bli gubbe och allt. Men jag vill fan inte. Jag trivs rätt bra med att ta det mesta med en klackspark. Inte ta så allvarligt på saker och ting. Tror att jag fortsätter med den attityden faktiskt. Att ta sig själv på för stort allvar är nog ingen bra idé...

Killen på Apoteket ovan verkar fan vara en rätt skön kille....

Imorgon ska det förhoppningsvis bli beslut i frågan om var "karriären" fortsätter. Ska snacka med lite folk imorgon kväll och förhoppningen är att beslut skall tas efter dom samtalen....

Ni som inte hört en låt som heter Save your scissors borde lyssna på den. Gruppen är City and Colour och den är skitbra! Länk hittar du här...

Har varit ensam Führer på jobbet nu i två dagar. Kollegan har gått och blivit sjuk. Jag gillar min kollega, han är skitbra. Men det här med att vara diktator är fan inte så dumt....

Avslutningsvis konstaterar vi att telefonen jag köpte på Tradera kom till slut, att Allsvenskan vanns av rätt lag och att 1GB + WINDOWS VISTA = OBRA!

Over and out

Etiketter: , ,

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida