fredag 9 november 2007

Jag stör...

...mig på mina medtrafikanter. Folk som inte kan köra i den hastighet som tillåts stör mig extremt mycket. Varför vill man köra i 70 Km/h på en 90-väg? Är det för att man inte vågar så är det fan bara att lämna in sitt körkort på stubinen. Då har man inte på vägarna att göra.

En annan sak som irriterar mig är att folk inte vet hur man kör i en rondell. Hur jävla svårt kan det bli??!

Det är alltså betydligt jävligare att köra bil i en småstad än i en storstad. I GBG eller Stockholm är det mycket högre tempo i trafiken och det främjar bilkörandet. Där jag bor är det extremt jävla illa. Körde de två milen hem från jobbet i 70 km/h. Och det är en 90-väg.

Jag stör mig.

Som fan!

Etiketter:

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida