måndag 12 maj 2008

...

Var på loppmarknad igår. Vilken jävla cirkus!

Hur kan det vara så att en massa begagnade prylar är så våldsamt eftertraktade? Helt fantastiskt egentligen. Folk springer som galna in när det öppnar för att fynda möbler för ett par spänn, en bok för en tia eller kanske rent av en cykel för en hundring eller två.

Visst, jag ska inte sticka under stol med att jag tycker att det är lite småkul att gå. Men det handlar mer om att det är intressant att studera de människor som går runt där. Inte speciellt mycket om att jag spanar efter prylar. Själv köpte jag inte en enda pinal....

Förhandlade med chefen idag, gick väl....okej. Tror jag...Sitter, as we speak, och funderar på om det är en bra deal eller inte. Jag tror att den är bra. Det är det som oroar mig eftersom dealen kommer från företaget. Och inte fan gör dom något som är kass för dom....Dealen går i korthet ut på att jag får en summa i lönehöjning från och med 1:e april. Sen ska det omförhandlas den 1:e sept och om allt gått som det ska då så ska jag få de extra tusenlappar för att komma upp i mitt ursprungliga krav. Skulle det skita sig och vi får anställa en ny så har jag ju ändå fått en rätt hyfsad löneförhöjning. Så det känns som en fair deal för mig. Kör nog på det faktiskt...

Blåvitt loosade idag, i övrigt ger jag inga kommentarer...

FGoIF hade en skitbra träning idag, var mycket folk så vi spelade fullplan i stort sett hela träningen. Jävligt bra genomkörare inför matchen imorgon, som vi SKA vinna.


Over and out!

Etiketter: , ,

1 kommentarer:

Klockan 2008-05-24 22:37 , Anonymous Anonym sa...

hej! trodde inte att du läste min blogg..

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida