lördag 20 oktober 2007

Dessa människor skall vara med och utveckla landet...

"Två tjejer ~14 sitter och pratar om hur de ska samla in pengar till modemässan.
Tjej 1: Hm… Fan, alltså, jag måste bara gå, så är det bara. Men är helt pank nu…
Tjej 2: Jag med… Åh! Jag vet! Vi gör rosa band och säljer! Då samlar vi ihop pengar och gör en god gärning på köpet.
Tjej 1 (ser på tjej 2 som om hon vore ett ufo): Okej…
Tjej 2: Ja, liksom, vi hjälper ju till att fixa pengar så att dom kan forska om bröstcancer.
Tjej 1: Men nej, det gör vi ju inte. Inte om vi har gjort egna, det blir ju bara fake. Det är väl olagligt?!
Tjej 2: Jaha… Men varför säljs dom i affärer då!? Ska säga till dom att det är olagligt! Och då läggs affärerna ner och då får vi pengarna och kan gå på modemässan!
Tjej 1 (sarkastiskt): Gud va du är smart.
Tjej 2: Jag vet. Men då hoppar vi av nu på Maxi då eller, så att vi kan säga det till dom?"



Saxat från tjuvlyssnat.se

Etiketter:

1 kommentarer:

Klockan 2007-10-20 20:13 , Anonymous Anonym sa...

Tack för din kommentar:).. Det värmde.. Fortsätt gärna följa min blogg på www.metrobloggen.se/Trican

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida