söndag 14 oktober 2007

Orolig? Ja, jag är orolig....

Min vän The Bunk är orolig för mig. Han tror att jag har för lite att göra nuförtiden. Det är trevligt med vänner som oroar sig för att man inte har det bra, men i detta fall har Bunken helt fel. Fotbollssäsongen fortsätter, dock inomhus i ett par månader. Tre träningar i veckan om man vill. Jag är, som bekant, ass. coach i ett damlag i trakten. Och jag är fortfarande tämligen grön på mitt nya jobb. Så jag har inga problem med att fylla mina dagar. Skulle det dyka upp luckor i schemat kan jag ju alltid skriva evighetslånga inlägg på min blogg....;)

Jag tycker att det är roligt att folk tror att man har lite att göra på jobbet bara för att man distribuerar ut massa funnymail varje dag. Om det är någon läsare som vill ha hjälp med att använda "forwardknappen" i ert mailprogram så är det bara att maila mig så ska jag bifoga en manual i mitt svar. Det är en fantastisk funktion....

"En äldre man och hans fru kliver på tunnelbanan som är ganska full. Det finns två platser lediga men inte i närheten av varandra.
Yngre kille: Jag kan flytta om ni vill, så ni får sitta bredvid varandra.
Den äldre mannen: Nej det behövs inte.
Yngre kille: Säkert?
Den äldre mannen: Ja, henne ser jag varje dag, men dig har jag ju aldrig träffat förut."
Saxat från Tjuvlyssnat.se

Sverige gjorde sitt jobb mot Lichtenstein och nu är det väl ändå klart med EM va? Såg inte matchen själv pga ett intensivt öldrickande på en plats där fotboll inte står högt i kurs.

Jag har beslutsångest. Stanna eller gå tillbaka? Stanna eller gå tillbaka? Usch, jag kan inte bestämma mig...

Klicka på länken och spela upp klippet. Genialt!

Var en artikel om en kille som skulle avvisas. Problemet vara bara att han var för tjock för att flyttas på, runt 200 pannor väger han. Som protest mot avvisningsbeslutet valde han att hungerstrejka...Good thinking, Sherlock!

Det står också att Linday Lohan har festat upp 45 millar på några månader. Jag hoppas verkligen att hon har haft roligt....

Jag läser också att Natasha Peyre ska operera sina bröst igen för att hon "inte vill vara en del av ett sjukt ideal". Ehhh....va?!!?

Eric Hamrén tar över efter Rolle Nilsson i GAIS. Stämmer detta rykte har GAIS gjort en jävla bra värvning!

FGoIF är uppe i sexan!!! Efter en gastkramande tillställning på Wendesvallen i Norra Åsum är det klart. Äntligen! Grattis grabbar!!!

Söndagsmusik för er!



Fotbollskananlen, sen bingen med min bok om Ceasar.

Over and out.

Etiketter: , ,

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida