söndag 16 september 2007

Ännu ett inlägg...

Ossasuna-Barca 0-0

TV-rättigheterna är tydligen inte helt lösta vad gäller La Liga. Det innebär alltså ett tämligen intensivt streamletande. En (1) enda stream var det som gällde. Tänk er då att rätt många barcafans skulle in och kolla på matchen samtidigt så förstår ni att det blev problem. Det slutade med att jag fick sitta och lyssna på matchen på radio via fcbarcelona.com. Ni som känner mig anar att det rök ur öronen på mig och att svordomarna haglade. Och till råga på allt så spelar Barca alltså 0-0. Det enda som håller humöret uppe en sån här dag är att BGoIF vann med 3-2 (undertecknad var avstängd) och att FGoIF vann med 6-0. Besnik Vilanka gjorde hat trick på 29 minuter.

0-0 är ett synnerligen obra resultat

FC Gothia var ju en idé som mottogs på ett positivt sätt...

Marcus Birro sa det bäst ikväll, "Alla Häckensupportrar, i den mån det finns några, ..." Han är rätt kul den där Birro, fast han är helt frälst i Italien...

Fotbollskanalen på TV4 är, sina brister till trots, rätt kul att titta på...

Meddelar härmed att jag misslyckades med att se de tre första säsongerna av The Wire innan i fredags....

Californication är en serie som inte börjat gå i Svedala ännu. Tips, LADDA NER!! Har visserligen bara sett det första avsnittet ännu men det lovar jävligt gott. David "Arkiv X" Duchovny spelar en otroligt skön karaktär.

Studio 60 on the sunset strip är en annan serie som ni bör se. Trots att jänkarna inte uppskattade den så är den bra. Matthew Perry och Bradley Whitford kompletterar varandra perfekt. Aaron Sorkin och Thomas Schlamme skriver och regisserar som aldrig förr, alla rappa dialoger från The West Wing är tillbaka. SE!

Nu måste dom väl ändå lösa ut det här med TV-rättighetrna till nästa helg??!?

Vem fan orkar hålla på med att skapa sånt här??!



Min kompis, The Bunk, är hooked...Det är rätt kul....

3 veckor i Vietnam till våren, vem är avundsjuk...?

The Boss skiva blir fortfarande bättre och bättre. Det ska bli skitkul att se honom och The E street band i december. Jag hoppas att det blir en magisk konsert!


Till sist meddelar jag att jag har inhandlat en MP3/MP4 spelare på Tradera. För alla er som antecknar onödig info...

10-4

Etiketter: , , , , ,

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida