fredag 17 augusti 2007

Två veckor...

...har nu gått sen jag började mitt nya jobb. Tycker nog att det funkat ganska bra så här långt. Det är rätt stor skillnad på detta och mitt gamla jobb, men å andra sidan är det väl det som gör att man byter jobb....? Pulsen på mitt gamla jobb är visserligen mycket högre, men jag är rätt säker på att vi ska kunna göra bra saker även på det nya. Min kollega är skitbra och vi har samsyn på det mesta. Så om någon vecka ska vi börja förändra lite...:)

Det här med att sluta vid lunch på fredagar är fan inte fel. Hellre jobba lite mer resten av veckan, det är ju guld att komma hem i tid på fredagar...

Nya Zeeland, kanske är det där jag befinner mig när jag fyller gubbe nästa år...

Bortamatch ikväll, viktigt viktigt. Vi har en bra chans att dra ifrån ännu ett lag lite grand. Vi har Finja borta och Sibbhult möter Glimåkra. Vinst för oss och kryss i den andra så har vi 7 poäng ner till nästa lag. Hade känts rätt bra faktiskt...

Eller Vietnam kanske...?

Nu när jag bytte jobb kom det ett erbjudande om att köpa ut min personalköpsdator. Den är ca 2,5 år gammal och jag ska betala månadsavgift till september. Sen vill dom jävla stollarna ha 4000 spänn för den??!?!? Dom måste ju vara alldeles sjövilda. Nope, det blir inget med det. Jag skickar tillbaka skiten och köper mig en ny HP burk istället. Den jag är sugen på ligger på mellan 5000-6000:-. För en helt ny...Undrar om dom verkligen trodde att jag skulle gå med på att pröjsa 4 lakan för en så gammal maskin...

Australien? Min sambo vill inte det för hon är helt övertygad om att hon kommer att dö där. Antingen av ett spindelbett eller av att en haj äter upp henne....Eller något annat som bara kan inträffa i Australien. Suck...

Detta var ju ett tag sen...För mig i alla fall...

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida