torsdag 16 augusti 2007

Fan va tiden går...

Va fan, nu är det ju snart helg igen. Den här veckan har ju bara försvunnit!!? Jag vete fan vad det är som händer, men det känns som om tiden bara försvinner. Visserligen har vi haft mycket på jobbet i veckan och då känns det ju som om tiden går fortare men ändå...Fyller för fan 30 om mindre än ett halvår, undrar va fan jag gjort de senaste 25...?

Länktips!

Steven Gerrard skadad!! Obra som fan!

Änglarna-Djurgården 1-1. Synd, hade varit skönt att sno alla poängen från stockholmarna...

30 år??! Jag ska fan inte vara hemma när denna tragiska dag inträffar....

Kieron Dyer är visst klar för West Ham. Islänningen värvar rätt friskt...Men ännu så länge så har dom kammat noll. Nu har dom Birmingham borta på lördag, det vill nog till att dom plockar poäng där. Annars hamnar dom kanske i en dålig trend igen...Å andra sidan, vem fan bryr sig...??!

Har ni sett Voronin´s mål mot Toulouse?? Rätt OK va....



Undrar förresten om Bowyer och Dyer kan hålla sams denna gång. Vi minns ju hur det gick i Newcastle...

Hmmmm, undrar om det är dags att börja tänka på beställning av rollator nu? Har dålig koll på den marknaden men det kanske är ett enormt sug efter fina rollatorer så man kanske borde lägga sin beställning snart...

Är förresten tillbaka i truppen i mitt kära fotbollslag efter ett gäng veckors frånvaro. Började träna igen i måndags, som tack för det fick jag en jävla smäll på höften och en blåtira. Skönt att vara tillbaka....

Läste att Junior (MFF) hade varit ute och roat sig häromdagen. Enligt säkra källor var han definitivt inte nykter och enligt samma källor måste han snäppa upp sig. Supportrarna verkar tycka att spelarna i MFF ska sköta sitt nöjesliv "off-season"...Till hans försvar skall sägas att det inte var han och hans vänner som uppträdde illa. Tydligen var det ett gäng grabbar som tyckte att det var coolt att mucka gräl med några "kändisar"...

Skön reklam...



Nä, klockan är mycket och jag är gammal. Måste gå och lägga mig som min gamla kropp orkar upp imorgon...

Etiketter: ,

3 kommentarer:

Klockan 2007-08-17 12:50 , Blogger Per sa...

Eftersom jag är en lingvist-nazist måste jag påpeka att du har stavat fel på Toulouse.

 
Klockan 2007-08-17 12:51 , Blogger Per sa...

Toulouse or not to loose är ju frågan, hi hi

 
Klockan 2007-08-17 13:59 , Blogger Red... sa...

Ha ha, fan också...Glömde jag kolla upp det....;)

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida