måndag 30 juli 2007

Jaha....

...då går man in på sin sista semestervecka. Känns väl sådär om jag ska vara ärlig, kasst väder har ju inte bidragit till att göra denna semester oförglömlig direkt...

Såg Evan Allmighty igår, inte en film som kommer att få någon Oscar direkt. Småkul emellanåt men inget jag kan rekommendera direkt...

Firade en polare i lördags...Oj oj oj, vad mycket öl man kan dricka. Det var längesen jag var så bakis som jag var igår, steg upp ur sängen vid 17.30-tiden...Tillbringade hela dagen med att titta på The West Wing i sängen. Men jag hade kul i lördags...

Vi har haft Nordisk Festival här i trakterna. Ett helt gäng Nazister har varit här, samlades i Tyringe för åka vidare till Folkets Hus i Värestorp. Visserligen rapporterar Polisen att det var en lugn och sansad tillställning men ändå...Vet inte om jag är helt nöjd med att dom var här ändå. Dom hade förvisso lurat företrädarna för Folkets Hus med att dom skulle ha någon välkomstfest för en kompis som gjort FN-tjänst någonstans...Skit samma, dom förstörde inget denna gång och jag hoppas att dom ALDRIG visar sig här igen.

Let me present Powderfinger...





Alltså, jag har fortfarande inte smält att Tottenham pröjsade över 200 milj kronor på Darren Bent...

Enligt min vän Ola så ser MFF:s nya portugis bra ut...Hmmmm, dom kan nog behöva något bra...

Ska till Strandvallen i Mjällby på torsdag, IFK Göteborg gästar i Svenska Cupen...

Barcelona avslutar sin turné i Skottland och det har väl gått bra. 1-0 mot Dundee och 3-1 mot Hearts. Henry har fått göra mål, Dos Santos och Bojan har fått speltid och Dinho verkar ha kul igen. Jag ser fram emot den nya säsongen, Barca ser mycket starka ut och jag hoppas att både ligaguldet och CL-bucklan åter hamnar på Camp Nou. Där dom hör hemmma...Oleguer har också fått speltid och det tycker jag är mindre bra. Han räcker inte till och borde sålts och en RIKTIG högerback skulle köpts in. Men men, man kan inte få allt här i livet...

Henrys första mål för FC Barcelona...



Rätt vass kille va...

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida