torsdag 26 juli 2007

Ikväll..

...var det Lisa Miskovsky i Folkets Park i Malmö. Lisa var bra, publiken var helt jävla värdelös. Var den mest lama publik jag varit med om...Pisskass!

Tydligen är det ett stort problem i dagens samhälle att folk planerar för dåligt. Detta har kommit mig till kännedom via min sambo.Enligt uppgift, från samma källa, måste även en tripp till Malmö föregås av noggrann planering och fördelning av uppgifter. Eftersom jag är som jag är har jag svårt att fatta detta. För mig är en tripp till Malmö just det, en tripp till Malmö...Hur man sen tar sig hem måste ju vara en akademisk fråga, hem kommer man ju alltid...Fan, jag har semester. Ska jag verkligen behöva planera då också? Nope, inget för mig...

Min vän, vi kan kalla honom Pär, håller med mig väldigt mycket i denna fråga. Pär är en klok man... Om han läser detta blir han förbannad för att jag stavat hans namn med ä...bland annat...

Jag var rätt sugen på Köpenhamn ikväll men förslaget blev nedröstat...Jävla polare man har...

Jag tar nog ett par öl till innan jag "Call it tonight".....Wii?

1 kommentarer:

Klockan 2007-07-26 17:57 , Blogger Per sa...

Först är man en klok man sedan är man "jävla polare".
Upp flyga orden, tanken stilla stå...
Jag är så van vid stavfel så jag är immun.

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida