torsdag 14 augusti 2008

Rätt eller fel?

Ara Abrahamian blev, enligt expertis, bortdömd i semifinalen. Jag har sett klippen och sett hur förbannad Ara blev. Det var ju knappt att han kom till bronsmatchen alls.

Hans protest på prisutdelningen var ju något annorlunda. Men jag tycker ändå att man får ha förståelse för honom. Här har vi alltså en kille som jobbat och slitit i 4 år för detta. Det är alltså en hel jävla massa timmar han lagt ner på att komma till OS och ta ett guld. Och så får han inte ens en rimlig chans att ta det.

Jag tycker att hans protest på prisutdelningen är klockren. Det enda jag kanske kan tycka är att han kunde vänta tills dom andra fått sina medaljer. Annars har jag inget att invända mot det.

Ibland måste man få göra ett statement när man känner att man blivit helt jävla överkörd.

Svaret på frågan är alltså RÄTT!

Etiketter:

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida