måndag 11 augusti 2008

Ljuset i tunneln

Efter en rätt hård dag börjar jag ändå se ljuset i tunneln, mycket kvar att göra ännu men det känns ändå som att det börjar bli lite koll på läget i alla fall. Ett positivt besked från en leverantör i morgon och jag kan pusta ut en liten stund i alla fall...

Något jag tycker är lite konstigt är hur folk som är uppstressade blir förvirrade och röriga i sitt beteende. Visst, alla reagerar olika på högt tempo. Men vem kom på det här med att ju snabbare och rörigare jag gör saker och ting ju mer får jag gjort? Att sätta sig ner i 5 minuter extra kan ofta spara massor i andra änden.

Mitt problem är att det är omöjligt just nu att framföra det budskapet.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida