torsdag 24 juli 2008

Bloggmix....

Jaha, 1½ vecka av semestern har gått och det känns väl sådär egentligen. Av de 8 dagar semester jag haft har jag jobbat en dag, jobbet har ringt på två olika dagar. Fan vet om det egentligen kallas semester...Nästa vecka ska man dessutom behöva ner där minst dagar...

Christian Olsson är borta från OS. Mycket, mycket tråkigt...Paugen är ju trots allt rätt vass när han är fit.

MFF går kräftgång i Allsvenskan och det känns ju alltid skönt. DIF går ju också skitdåligt och det är minst lika skönt...Nu har väl kanske inte Änglarna fetrosat marknaden men dom är ju före nämnda lag i tabellen i alla fall.

FGoIF vann ju sista matchen innan uppehållet. Undertecknad var i GBG och deltog således inte i matchen. Får väl skita i att delta i dom andra matcherna också så att vi vinner lite....

En bra grej som ska hända i sommar är att andra säsongen av Californication skall dra igång. Tyvärr har jag inget datum men den nyfikne kan man gå in här och läsa mer. Det är defakto en av de bästa serierna som går att se. Jag vet att jag sagt det förr men...SE DEN!!!!!!!!!!!!

Iron Maiden på lördag. Förmodligen kommer det att bli megafett men en sak stör mig, dom lirar förmodligen inte Afraid to shoot strangers. Det är skitstörigt.

Way out west med Neil Young kanske...Hm, hm, hmmmm......

Idag fick man minsann börja träna igen efter ett lite för långt uppehåll...Körde knappt 2 timmars tennis innan fotbollsträningen. Var väl hyfsat seg i benen efter det men tro mig när jag säger att det behövdes....

Nu ska jag prova att installera Football Manager 2008 för 3:e gången på två dagar. Skiten vill sig inte....

Over and out!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida