måndag 4 augusti 2008

Semestern är slut

Såååååå, då var då semestern slut och man är tillbaka på jobbet. Blandade känslor ärligt talat. Det är alltid skönt att komma igång igen, särskilt när vädret är så fantastiskt dåligt...Men det är alltid så jävla stökigt när man kommer tillbaka från semestern. Alla möjliga människor jagar en och själv kommer man fan inte ihåg ett skit. Inte ens lösenordet så att man kan logga in på nätverket...Men sakta men säkert så kommer det tillbaka. Men högen med papper blir knappast mindre efterhand som dagen går....

Maiden i GBG var....helt OK. Men känslan efter konsterten var lite..."Jaha, Iron Maiden, Check..." Visst var det häftigt och visst lät det jävligt bra men det var ändå varken mer eller mindre än vad jag väntat mig. Jag är nöjd med att ha sett dom, tror jag nöjer mig så.

I helgen blir det Way out west i Götet med Neil Young som det stora dragplåstret. Det ska bli möcke roligt...:)

Dublinresan är numera spikad, 18-21 sept. blir det. Ska bli jävligt kul. För övrigt är Barcelona-Valencia också bestämt. Matchen är den 7/12 och vi ska vara i Barcelona mellan 5-8/12. Känns rätt bra det också faktiskt....

Över och ut så länge!

1 kommentarer:

Klockan 2008-08-07 21:09 , Anonymous Anonym sa...

Ska ni till Barca, är det för sent att hänga på? /Ola

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida