måndag 23 juli 2007

Kalas!

Ikväll var det 13-års kalas för sambons kusin. Brutalt god mat, en tårta som inte är av denna värld. Kaffe, whiskey och öl till det....Mmmm, utvecklingen går framåt...undrar hur jag ska fira min 13-åring om jag någonsin får barn...

För övrigt inget nytt, eftersom jag är nygammal här på blogger så får jag väl ge mig på att uppdatera min blogg lite, den ser lite fattig utan bilder och så men det kommer.....;)

Sitter nu med en kall VB, ni som läst mina tidigare texter har koll på att denna öl dricks med andakt, grymt god.....framför allt värd sin vikt i guld...

Bernard Fanning, Pete Murray och Missy Higgins är tre nya artister för mig. Helt jävla otroligt bra om ni frågar mig....Se till att lyssna av det, ni kommer inte att bli besvikna...

Jag hör att Fredrik Ljungberg är klar för West Ham. Stollen på TV4, Olof Lundh, tror att det enbart handlar om pengar. För egen del betvivlar jag inte att pengar är EN del, men jag tror att en ännu större del handlar om att får stanna i London. Jag är rätt säker på att han hade fått liknande lön i Fiorentina eller City. Men det är ju rena spekulationer från min sida, precis som Olof Lundh spekulerar....

Fotbollsmåndag på TV4 är inge bra, sen Hasse Backe gav sig av till Manchester så har det blivit ännu värre. Andreas Alm och Jesper Blomqvist satt som "experter" idag. Hallå eller..

youtube har nått nya höjder, åtta presidentkanditater från Demokraterna skall bli grillade av youtube-användare. Jag säger då det, Google visste vad dom gjorde när dom pröjsade 11 miljarder för youtube...

Vidar berättar Klick! att Calum Best lämnat Lindsay Lohan för att "hon blivit för tråkig efter rehab" Fan vet varför jag läser sån skit......

Eftersom jag älskar mitt FC Barcelona länkar jag till denna adress.....

Jag har sagt det förr och säger det igen, FC Barcelona har värvat riktigt jävla bra i år. Laporta & Co har gjort ett bra jobb. Ser gärna att Motta och Oleguer försvinner men det verkar som om jag bara blir av med Motta men jag får väl nöja mig med det...

Ännu en ny artist (Ny för mig alltså) har dykt upp i lurarna. Killen heter Jason Mraz och är jävligt bra...

Biljetterna till Timbuk på Pålsjö Krog verkar inte vara ute ännu...Har lagt ner en försvarlig mängd tid idag på att ta reda på var man köper men ej lyckats. Skulle tro att man hänger på diverse siter tills man fått tag på dom....biljetterna alltså...

Jason Mraz, glöm aldrig det...

Etiketter: , , , ,

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida