måndag 23 juli 2007

Shopping

Jess, då var man färdigshoppad för idag, det blev faktiskt lite inköp för mig och polaren. Dock dröjde det förvånansvärt länge innan sambon hittade något...Men till slut blev det minsann ett par skor.

Har lånat säsong 2 av The West Wing av polaren, har precis plöjt igenom säsong 1. Fantastisk TV, rekommenderas skarpt!

Var lite inne på att införskaffa mig ett nytt Wii-spel, men efter att ha konsulterat prislapparna beslutade jag mig för att avvakta. Fan alltså, mellan 600-700 spänn för ett spel?! Det kostar 795:- att chippa konsolen, spelen har en tendens att bli ngt billigare efter det...

För övrigt måste jag än en gång beklaga mig över vädret...Det är inget tennisväder direkt...

På onsdag är det Lisa Miskovsky i Folkets Park i Malmö, ser faktiskt fram emot det. God mat och dryck innan och sen konsert. Mmmm, semester är bra...

Har även hört att Timbuktu & Damn spelar på Pålsjö Krog den 11 aug...Det kan bil precis hur jävla bra som helst. Måste nog jobba på att få tag i biljetter till det...

Etiketter: , ,

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida