söndag 6 juli 2008

Fy fan!!!

Jaha, så var då helgen i Göteborg avslutad. Fredagen var helt, jävla fantastisk. Vi kom dit rätt tidigt, drack ett par bira i lägenheten innan vi drog in till stan. Att säga att det rådde springsteenfeber är att underdriva. Jisses... Satt på Trädgår´n och drack ett par bira till innan vi drog ner till Ullevi. Vi var där i hygglig tid och fick bra platser långt fram mot scenen.

När Bossen väl drog igång fick man för fan nästan hjärtstillestånd. Born in the USA vräktes ur högtalarna och kvällen var igång. Shit i helvete....Sen fortsatte det i tre timmar. Tre jävla timmar??! Jag ljuger inte speciellt mycket om jag säger att det var bland dom bästa timmar jag upplevt. Glädjen, euforin och energin som både Bruce, E Street och publiken utstrålar går ta mig fan att ta på. Det var fan nästan så att man började gråta....Mmmmmm, oförglömligt....

Lördagen skulle det bli Liseberg och fest på kvällen. Liseberg blev det, fest på kvällen blev det inte. Tyvärr....shit happens...

1 veckas jobb väntar innan jag får mig lite semester. Vad jag ska göra då vete fan, men det blir nog bra ändå...

Jag skiter i detta nu, sätter på mig lurarna och lyssnar på The Ghost of Tom Joad.

Over and out

Etiketter: ,

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida