torsdag 7 februari 2008

Lasse "The man" Lagerbäck mm

Nu får det väl ändå vara slut! Lasse Lagerbäck må vara en tråkmåns MEN han är inte dum i huvudet. Därför kommer SJÄLVKLART Sebastian Larsson att vara med i EM-truppen till sommaren! Där dödade vi den diskussionen, i alla fall på denna blogg!

Tyvärr såg jag inte matchen igår pga av eget fotbollsspelande. Har dock förstått att Fredrik Stoor var bra. Konstigt att Micke Nilsson spelade vänsterback från start, Safari satt ju på bänken...Det logiska hade väl kanske varit att låta Safari spela från start och gett honom en ärlig chans.

Kollade på en ny serie idag, Pushing Daisies. Helt klart sevärd. Visst, lite småfånig men ändå...Jag gillade den. Torsdagar, Canal+, tune it on.

Kommer en ny film inom kort. Namnet är Jumper och den kommer från skaparna av bl a The Bourne Identity. Trailer hittas här. Kan vara sevärd...

Har haft problem med Flash player ett par dagar nu. Har någon en enda aning om hur jävla frustrerande det är? Ingen Youtube, ingen Aftonbladet TV osv osv osv. Störigt är bara förnamnet....

Har haft en bra vecka på jobbet, har fått dit en person som jag har jagat ett tag. Var på min avdelning på mitt förra jobb och är duktig. Vår nya chef verkar lyssna på mig och min kollega och det är ju alltid bra. Han kommer att släppa hela produktionsbiten åt oss vilket är skitbra. Tofsen verkar kuvad, han har hållt sig jävlig lugn sen mitt och min kollegas senaste utbrott. Stollen är förbannad, han fick prova på ett lite annorlunda jobb som det visade sig att han trivdes med. Tyvärr för Stollen var det bara tillfälligt, när han fick reda på det blev han tvärförbannad. Men han är rätt kul när han är förbannad så hans ilska får inte avsedd effekt....

Läste att MFF skulle lägga bud på Santin i Kalmar. Jag hoppas att både Kalmar och Santin har vett att säga NEJ till det...

FGoIF går bra. Hyfsat med folk, skitbra träningar och bra stämmning. Ser lovande ut inför Växjö.

Dusch, sen Gone, baby gone.

Over and out

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida