söndag 10 februari 2008

Fotboll, fotboll, fotboll....och lite annat....

Det bästa först. David slog Goliat. Lillebror besegrade storebror. Folket fick sin efterlängtade seger mot etablissemanget. Jag pratar förstås om Manchester Utd-Manchester City. 1-2. Rättvis seger dessutom. Mmmmmm, ibland är livet bara för bra...

Barcelonas 1-1 match igår vill jag INTE prata om. Lika lite som jag vill prata om Real Rövhåls match idag. 7-0??! Va fan hände?

Växjö närmar sig, tyvärr ser det ut som om truppen är reducerad med två spelare. Inte bra att skadorna redan börjar komma...

Att det var längesen City vann mot Utd på bortaplan visste jag. Men 34 år...??

Chelsea-Liverpool var en brutalt dålig tillställning. Inget av lagen gick att känna igen och matchen slutade följdriktigt 0-0. Krysset där och Inters seger hjälpte för övrigt till att bättra på finanserna. 500 spänn rätt ner i pengaburken...

Jag har allvarliga funderingar på att ta tag i mitt mediacenter. Det har stått obrukbart i snart 5 månader...Sambons absoluta inställning i frågan kan enklast sammanfattas så här: Öka, din slappröv!

Jag har upptäckt att ett par av mina kompisar är äldre än vad dom vill påskina. Dom satt och kollade på Melodifestivalen. Frivilligt. Grabbarna ifråga har nu fått nya pass med födelseåret 1955...

Kolla in detta! Snacka om änglavakt...



Nähä, jag får väl gå och duscha innan bingen kallar.

Over and out!

Etiketter: , ,

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida