fredag 28 december 2007

Jaha

Jaha, så var då julen avklarad. Det var väl som vanligt kan jag tycka, massor med mat och lite klappar. Julen är inte vad den var när man var liten...

Nyårsafton nalkas. Inte heller det är vad det var... Suck...

Fick några konstiga prydnadsprylar av farsan i julklapp, måste försöka kolla med honom vad han menade med det. Fan vet om det är någon form av arvegods eller nåt...

Sitter på jobbet och jobbar med det nya affärssystemet. Jag tycker att det är skitbra att vi satsar på nytt och så, men jag har en ond föraning om att jag är tämligen ensam om det. Det kommer att bli en kamp de första veckorna att få gubbarna att fatta detta. Dom har kört på det gamla så länge. Och förändringar är ju SÅÅÅÅ jobbiga, i alla fall om man frågar vissa. Ger mig fan på att vissa människor helst skulle leva kvar på 20-talet när vi åkte runt i häst och vagn, alla knegade på åkrarna och kvinnorna hade ingen rösträtt...

Mitt älskade Barca förlorade mot Real Rövhål. På Camp Nou. Det svider.

För övrigt är allt klart med min egen karriär. FGoIF blir det och de stackarna får stå ut med mig som hjälptränare också. Dom vet inte vad dom gett sig in på....

Äh, jag har fan inte tid att sitta här nu. Måste jobba undan lite.

Over and out

Etiketter:

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida