torsdag 20 december 2007

Meningslöst dravel

Jaha, så vad händer? Tja, för tillfället inte mycket. Lugnt på kneget, lugnt här hemma. Har avverkat en ganska imponerande mängd timmar med att titta på The Wire. Säsong 1 är avklarad och säsong 2 är snart klar. Fantastiskt sätt att tillbringa sin tid måste jag säga. Fattar inte att jag inte tittat på den tidigare. Nåja, bättre sent än aldrig.

Julafton närmar sig med stormsteg. Och?

Det roligaste med denna jul är att jag ska ut till en jobbarkompis på förmiddagen på julafton och dricka julgrogg. Det är en trevlig händelse...

Går en rätt ny serie på Canal+ som heter John from Cincinnati. Se den.

The Bunk har presenterat ett par listor på sin blogg. Jag kommer att kommentera men jag pallar fan inte just nu. Men läs gärna dom, han har en del poänger den gamle räven...

Svenskafans.com har utsett Sveriges bästa sportkrönikör (bland annat). Simon Bank vann tämligen överlägset. Det kan inte ha varit överaskande för någon. Han är i en klass för sig.

Givetvis firar vi julen med The christmas song....



Dennis Lehane kallar. Over and out!

Etiketter:

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida